filmdax!

Publicerat: 2010-03-26 / 21:09:41 | Kategori: Allmänt

Ätit jättegod middag med familjen precis blev sushi och citronfromage till efterrätt. Har aldrig trott att jag gillar sushi men provade för ett tag sen när jag och pappa var och käkade lunch och det va inte alls äckligt. Ser så himla fint ut bara så jag får lite beslutsångest vilken jag ska börja med haha! Anna i ett nötskal!

Nu ska jag och mamma se klart filmen paranormal activity som vi började titta på för någon dag sen. Har sett halva filmen och det är tydligen nu som det börjar hända riktigt creapy saker. Hoppas jag kommer kunna somna inatt bara (a). 

Just det får ju inte glömma min nya vän haren ;) VÄLDIGT rädd var jag i bilen hem att han skulle krossas av alla
matvaror...men icke! han överlevde! Missar ju påsken här hemma så får ta den lite i förskott ;)

God natt :)









Kommentarer
Hanna | 2010-03-27 / 12:20:15 |

nämen lilla haren bob ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0