28/3

Publicerat: 2010-03-28 / 16:14:57 | Kategori: Allmänt

Håller på att packa allt inför resan imorgon. Sjukt svårt att välja ut kläder och hade jag fått bestämma hade jag tagit med mig hela garderoben! Har packat ner ganska mycket sommarkläder så nu får det fan ta och bli riktigt varmt där nere så man kan gå i shorts och sola ;) Längtar så tills vi ligger vid poolen och blir bruuuna <3 Seriöst ser man nästan inälvorna på mig för att jag är så vit :S! INTE okej!

Kvällen igår blev lyckad iaf och som jag sa skulle inget få förstöra min kväll och det gjorde det inte heller. Har faktiskt inget att klaga på, bra musik, rätt folk och bästa humöret. Vakterna på oscars var däremot på lite sämre humör...vägrade släppa in oss först men efter lite övertalande fick vi ändå komma in så det va tur!
Tack för igår Simone och alla :)!

Nu blir det packa klart väskan helt och verkligen hoppas på att väskan håller sig runt siffran 20 imorgon på flygplatsen! Jag är verkligen bäst på att packa lite för mycket men man kan ju ha tur så att dom inte är så hårda på incheckningen :)



Snart drar vi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0