27/3

Publicerat: 2010-03-27 / 16:34:19 | Kategori: Allmänt

Idag har jag vart på stan en sväng med mamma och pappa. Var tvungen att köpa trosor, linnen och lite småsaker inför resan. Har även tagit fram kläder jag vill ha med mig... hur FAN ska jag få plats med allt?? Det kommer inte att gå. Omöjligt! Jag vill ju inte tvingas att lämna saker hemma som jag vill ha med mig, jag menar jag kan ju inte planera innan vad jag ska ha på mig varje dag i 5 veckor så jag måset ju ha alternativ! Asså nej va svårt! och jag som inte ens lagt fram allt än eftersom hälften är i tvätten typ! Det MÅSTE lösas på något sätt!

Nu ska jag in i duschen och börja ladda för kvällen då vi ska fira Simone :). Dock ingen aning vad jag ska ha på mig men finns ju alltid som tur är den lilla svarta som funkar any time ;). Äntligen hunnit fixa naglarna med som jag pratat om i en vecka typ :P

Just det har ni några bra filmtips jag kan ha med mig på resan? :)




Snart  <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0