Tisdag

Publicerat: 2010-06-29 / 23:23:47 | Kategori: Allmänt

Glömde uppdatera igår men va inte hemma på hela dagen typ så hann inte. Jobbade till 8 typ sen gick jag och charlie och käkade på pizza express. Helt sjukt god mat!! Åt canneloni, pasta är det och charlie tvingade mig att testa dodge balls elelr nåt som är typ bollar av pizza deg som man doppar i vitlöks smör. Gott vare! Efter det gick vi ut på piren och kollade läget. aldrig varit där förut :).

Idag har vi slitit med att städa iordning massa rum, så är rätt trött nu! Dom första gästerna kommer visst på torsdag så då måste så mycket som möjligt vara klart. Mitt rum är för övrigt färdigfixat nu så imorgon ska jag förhoppningsvis kunna flytta in och ska städa det kliniskt rent sen sno den största garderoben innan Veronica kommer. Hon kommer nämligen imorgon runt 1-2 så jag får skynda mig lite ;) (min nya rumskompis).

Måste berätta vilken tur jag har med rummet jag bor i nu (INTE)! Igår gick jag och handlade och la in alla varor i kylen. Självklart är kylskåpet helt fu**ed up! Alla varor frös så allt blev helt förstört ^^! Min tur dagliga röta nu för tiden ;). Skulle hälla upp mjölken på morgonen och OJOJ va mycket mjöl som rann ut ;). USH! Sen idag så helt plötsligt gick brandlarmet. En kille som jobbar här sa: Det är nånstans på 1:a våningen, typ rum 22. Vi gick och kollade, inget i rum 22. Hittade ingenting så sa charlie, anna öppna ditt rum. Jag öppnar och det sprutar ner vatten från vattenspridaren i taket. En läcka från rummet ovanför typ xD. Alltså jag dör hahah! Fick sätta en hink i rummet men som tur var blev inga av mina kläder blöta :P!

Idag när Anna och jag gick till stan för att fylla på våra engelska sim-kort gick vi in i en butik fort. Det va typ second hand fast bra saker. Anna köpte ett par skor som va sjukt coola och precis när vi skulle gå ut så såg jag ett par skor i skyltfönstret. Alltså galet va häftiga ;D! Dom va från top shop och kostar i vanliga fall as mkt men han drog ner priset på det redan nedsatta priset för det va ingen som vågade köpa dom ;). 1 par skor och det är 41! Som Anna sa, "iit was meant to be" ;)! Nu ska jag inte skriva mer utan ni får lite bilder istället :). Ändrar nu även tillbaka till den gamla designen för det funkar inte att kommentera nu så får se om det funkar efter jag ändrat. Så nu får ni testa att kommentera igen ;)


charlie spelar lite på piren, ingen vinst tyvärr ;P

HAHA!
Michael Jackson ;)!



Mina nya skor :D!!!!!!! Älska!<3

Tack kylskåpet! En sladdrig gurka är aldrig fel...

Härifrån kom vattnet...

Blä!

God natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0