SHOPPING!!

Publicerat: 2010-06-26 / 20:44:14 | Kategori: Allmänt

Goddagens :) Haft en riktigt chill dag idag alltså. Skulle börja jobba kl 9 men flyttades fram för vi åt frukost på en restaurang till 12 så då skulle vi börja jobba 12 men anna tyckte synd om mig som skulle städa själv så hon tog med mig till primark som är det fetaste shoppingstället jag vart på!! Helt skjukt! Och galet billigt med, tänk er typ gekås fast bra kläder och inte massa skit bara :). Ni kan ju förstå att jag shoppade en del ;). Och jag höll ändå tillbaka, jag menar jag ska va här i 3 månader så hinner nog få ihop en del! Tänkte visa er vad jag köpt :),vissa bilder blev lite dåliga men hoppas ni ser ändå :)


present till Charlie xD! Hahaha ser det inte kul ut eller vad xD!!!?



Solglasögon till charlie, fransk manikyr, body shimmer, 4 läppglans, 2 klockor, ett engelskt sim-kort (inte köpt där), 2 flip-flop, 1 bikini, en vit tunika, en mönstrad tunika och ett par röda solbrills!
Och priset för allt detta......350 spänn!!! Kan ni fatta va billigt ;)?Galet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0