Shasha!

Publicerat: 2010-06-24 / 23:28:08 | Kategori: Allmänt

Okej idag ska jag inte skriva vad jag gjort och massa för det är inte så mycket ändringar från igår förutom att jag var och spelade tennis med Rob innan ikväll, VANN måste jag tillägga!!! ;) Riktigt kul, sen sprang jag från banorna tillbaka till hotellet, ingen aning om vart jag var men det är så lätt att hitta här, bara att ta sig ner till havet (som man alltid ser typ) sen hittar man överallt (:!

Jag ska berätta för er hur det är att leva med folk från detta landet. Kan ju undra om denna uppfattningen ändras till slutet av resan, vi får väl se ;).
1. Folket är väldigt, väldigt gästvänliga och trevliga, inte massa bitchfasoner än så länge. Inte svårt att komma in i konversationer med nytt folk direkt.
2. Till varje måltid äter dom typ portionspåsar av chips, INTE OKEJ! Dock står jag över den biten, förstår varför många ser ut som dom gör här, förlåt men det är sant!
3. Typ alla föräldrar är jättetjocka och dricker öl hela tiden. Barnen dricker allt annat än vatten!
4. Av typ 20 pers var det tre som inte rökte; Jag, Charlie och Rob! Säger ganska mycket tycker jag!
5. Regler är inte direkt viktiga här, man gör lite som man vill ^^ Bara det ser bra ut så kvittar det haha!
6. Riktigt glad när jag såg dom ha mataffärer som typ kvantum, inte som Euroski direkt ;) haha!! Mycket bra England!
7. Säger du att du är från Sverige frågar alla väldigt mycket och dom verkar tycka att svenska låter as kul ^^! Dom säger att det låter som att vi sjunger?
8. ALLA är helt galna här vad gäller fotboll och speciellt när england spelar nu i VM! Herre, aldrig sett nåt liknande!Folk klär ut sig och typ står med tutor och visselpipor och sånt på pubarna. Crazy!

Sen när dom pratar hör du hela tiden,"fucking awsome", "Oh fuck man", "Fucking idiot", "No fucking way" osv osv...hahah helt as kul låter det xD. Jag tror inte det har så stor mening direkt längre. Man säger så bara tydligen ;)

Bli inte rädda nu, brighton är helt sjukt najs ;). Dock ska jag hålla mig undan den skitmaten dom har här! Vill ju inte se ut som dom kwwinnorna här inte ;). Haha nej nu blire hårdträning!!! ;D

God natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0