Orka rubriker hela tiden!!!!

Publicerat: 2010-06-25 / 23:35:27 | Kategori: Allmänt
Måste bara berätta om min kära veliga vän Charlie! Först skulle vi ut, midsommar lixom! Men helt plötsligt blev han lite trött så då ville han inte dra ut utan vi skulle vänta till imån. Fine, jag går och köper popcorn och lite gott och kollar en film, jag menar ska jag gå ut själv, nej! Så nu får jag ett sms:
Han: "Ska vi festa eller? ;)".
Jag: "Okej visst men ska bara göra mig iordning då, festa festa eller chill?"
Han: "Jag vet inte, vad tycker du, eller kanske bättre att vänta till imån?"
Jag: "haha men bestäm dig nån gång. Palla vela ;)!"
Han: "haha vi kör imån då istället"

Helt velig!! ^^ Jag ville festa :( Fira midsommar med film och popcorn...FUN!

Hej adjö, sup lugnt!
Mina nya brills förresten, fett coola!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0