NAPA!!

Publicerat: 2010-06-03 / 16:56:16 | Kategori: Allmänt
Ikväll drar vi gymor och  hela ps (typ) till napa :D!! Alltså sjukt ska det bli och är helt exalterad, vet inte vart jag ska ta vägen, känner mig jättestressad! Har vart på stan en sväng idag och först sprang jag på mamma så jag, hon och pappa gick till vin och skafferi och åt lunch ihop. Riktigt god mat har dom där, rekomenderas ;)! fick köpt lite solskyddsfaktor, sminkborttagning, tuggumi, resorb (!) och hämtat den fina tröjan vi ska ha på oss när vi åker! Haha vi kommer lätt va snyggast ;D! Nej nu måste jag ta mig samman lite och packa klart.

Får väl uppdatera i napa nån gång ;)

Ha det så bra här hemma! Och vi som ska till napa, TAGGA!!!! Snart drar vi wiiiiiiiiiieeeeeeee!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0