Midsommar!

Publicerat: 2010-06-25 / 14:06:18 | Kategori: Allmänt
Känner att jag vart väldigt duktig än så länge på att uppdatera bloggen, visst :)? dock har jag inte så mycket bilder än, känns lite wierd att ta upp kameran och ta massa kort på folk jag nyss träffat haha. Nej det får vänta lite. Jag och "Sherlocks" ska ut på lite party ikväll så då kanske det blir lite kort ;), förhoppningsvis. Ikväll ska vi till oceana eller nåt annat ställe, gratis inträde och allt i baren 1 pund vilket är typ 12 kr. Helt sick! Sen kostar alla shots 6 kr så det känns ju lite farligt måste jag säga ;).

Känns rätt konstigt att inte fira midsommar...hela familjen, farmor och mormor och morfar är hemma hos oss nu och firar midsommar och jag sitter här. Det är sånna här tillfällen jag tror jag kommer längta hem mest, högtider. Men ska inte deppa ihop för det. Gäller att göra det bästa av situationen och det ska jag göra med! Snart ska vi ta lunchpaus från allt städande och sen ville charlie ner till stranden och chilla lite så det blir det antagligen :). SAKNAR ER ALLA DÄR HEMMA!!! Ha det bäst och fira lite åt mig med :)!



Lycka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0