ikväll...

Publicerat: 2010-06-19 / 17:00:37 | Kategori: Allmänt

Kollar just nu lite på bröllopet på tv. Alltså bröllopet har fått så mycket kritik och sånt men ärligt talat, gud vilket bröllop (:! Vem hade tackat nej till ett sånt sagobröllop? Inte jag iaf! Jag tycker vi ska sluta prata om pengar och alla skattebetalare m.m. GRATTIS säger vi istället ;)!

Ikväll blir det utgång och sista kvällen med gymorna på typ 3 månader! Herregud, får hitta lite tillfälliga ersättare i brighton fast kommer ju aldrig bli som mina gymor här hemma! Jag måste ju säga att jag är så grymt sugen på att testa min chokladfondue fontän som jag fick i studentpresent fast det får vänta tills imorgon när farmor kommer hit, då ska det kioskas kan jag lova! SJUKT GOTT!! Ikväll ska jag först leka bartender och göra daiquiri till familjen och sen blir det förfest och sen oscars! Sista kvällen i Varberg! Jag kommer sakna det! <3






Jag vet, visst blir man sugen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0