Home sweet home!

Publicerat: 2010-06-11 / 19:23:15 | Kategori: Allmänt

Äntligen hemma (får man säga så?)! Har haft en helt underbar och galen vecka, precis som en vecka i napa ska vara. Fint väder varje dag, förutom igår, och fest varje dag! Snittsömnen har väl legat på 4-5 timmar och jag kan lova er att jag är rätt DÖD nu! Trodde jag skulle somna på flyget hem men ack nej. Precis när jag skulle somna kommer en liten unge och drar mig i tån så jag vaknar, föräldrar hallå?? Inte okej. Men men det är väl inte flygresan hem ni vill höra om utan vad som hänt, vad vi gjort och allt det där.

Dagarna har varit såhär; Vakna halv 10 utav mina underbart pigga rumskompisar som satt klockan varje morgon ;). Ta taxi till nissi och käka frukost/lunch. Sola Hela dagen, tillbaka till hotellet, sola vid poolen, in och sova lite, duscha, göra sig iordning, sen börja festen! Grabbarna var standard och sen vidare till blue moon. Riktigt kul har vi haft och ska lägga in lite bilder när jag återuppstått från denna dvalan. Nu vill jag att min pappa ska komma hem och laga mat och att coffe ska komma hem NU!

God natt (?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0