godmorgon alla bakisfolk!

Publicerat: 2010-06-26 / 09:59:30 | Kategori: Allmänt

Alltså charlie....herregud! När jag mötte upp honom igår kväll för att kolla runt på stan vid 11 (efter han velat så mycket med fest eller inte) va han uppklädd och va sugen på fest ändå!! Jag dör! Själv hade jag inte kläder för fest direkt men det blev att vi drog in på ett ställe ändå. Köpte varsinn cider sen spana vi inte lite folk. Haha dom är fan helt galna här i England. Ingen bryr dig om nånting, hur dom ser ut, dansar, inget! Sjut kul att sitta och titta på alla fula danser xD! Helt okej kväll faktiskt :) Dock hade jag visste inga batterier på kameran så jag fick bara ett kort innan den dog. Fulladdad till ikväll ;)!

Kom hem viid 2 igår kanske och så skulle vi träffas halv 9 idag för frukost så jag satte klockan och gick bort till dom men ingen öppna...jag hade ingen mobil med mig så jag gick tillbaka till mitt rum och ringde charlie men han svara inte Så jag gick tillbaka till Robs hus en gång till och knackade typ 5 min så tillslut öppna charlie. "Det verkar inte vara halv 9 idag så du kan gå tillbaka och lägga dig igen". Orka xD! När jag går upp blir jag helt klarvaken, inte kan jag somna om nu! Så nu sitter jag här, galet hungrig, och funderar på om jag ska börja jobba eller kolla film...snark!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0