...

Publicerat: 2010-06-27 / 19:20:02 | Kategori: Allmänt
Igår va jag och charlie ute och festade lite. Vi hade ingen aning om vart vi skulle så först gick vi in på ett ställe som heter tru men det va bara äldre folk där och bara svensexor och möhipport typ. Vi drog däifrån vid 11 ungefär och gick in på en nattclub som heter oceana. Helt grymt ställe! Det va 2 våningar och massa olika barer och dansgolv med teman och sånt. Väldigt mycket folk ute så kvällen blev riktigt kul :). Vi dansade hela kvällen till 3, då va mina fötter oi tiamo skorna en aning trötta ;). Fick 3 bilder typ och alla är på Charlie haha, går ionte så bra det där med bilderna känner jag ;). Känner ju inget folk direkt här än så har ingen att ta kort på. men det kommer ;). Funderar på att söka jobb på en bar som extra jobb, kan det vara något kanske? träffa lite annat folk och så ;).

Just nu sitter jag på mitt rum och har precis handlat mat för första gången. Har fortfarande inte fått min lägenhet och känner mig verkligen i behov av den nu :S!! Väskorna är inte uppackade och allt blir lixom huller om buller...ingen ordning på något hur mycket man än försöker :/ aja får hoppas den blir klar snart (luktar nämligen spya i lägenheten typ så dom måste lägga in en ny matta och måla om och så).

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0