England!

Publicerat: 2010-06-22 / 00:15:08 | Kategori: Allmänt
Hallå där!
Äntligen framme i England! Längtat så sjukt mycket och nu är det här, kan inte riktigt fatta det men sjukt kul :D! Tog tåget kl 2 från varberg med Charlie ner till köpenhamn där vi tog flyget över till London. Riktigt najs att åka med någon och inte åka själv tycker jag, typ en säkerhet. När vi hämtat våra väskor (kan ju tillägga att jag hade 50 kg med mig!!!) tog vi tåget ner till Brighton där Rob hämtade upp oss och körde oss till hotellet. Fick ett tillfälligt rum i några dagar medans min lägenhet blir tom. Just nu bor jag i ett vanligt rum på hotellet men det funkar (:. Vi var så sjukt hungriga när vi kom fram så Rob beställde kina mat och sen kollade vi klart spanien-matchen.

Imorgon ska vi börja jobba kl 10 men först blir det frulle hemma hos Rob med charlie och han :). Tog några bilder på rummet och min utsikt över havet men det är ju så mörkt så lovar att lägga in bättre bilder imorgon ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0