Bästa tiden i mitt liv!

Publicerat: 2010-06-15 / 17:25:19 | Kategori: Allmänt
I söndags var det den efterlängtade balen. Balen är någon man drömmer om som liten flicka, askungen var en dröm och i söndags blev den verklighet! Jag kände mig som en prinsessa! Älskar min klänning och Anna som fixade min frisyr är så sjukt duktig! Vet ingen som gör så fina uppsättningar som henne och jag blev hel nöjd med allt! dagen började hos pontus där vi drack lite champagne sen åkte vi finbil ner till stan. där stod vi och väntade en stund sen kände vi att det var dags att gå ner mot socitén. Vi gick nästan först men det var bara kul! Jag och tobbe var klart snyggast ;)! Sen böev det mat och dans på socitén. Underbar kväll!!

Inte mycket kan slå söndagen men gårdagen gjorde det verklogen! Den bästa dagen i mitt liv!! Upp klockan 6 för att fixa iordning mig sen vidare till andré på champagnefrukost. Riktigt roligt och jag har nog aldrig varit så taggad som igår! Sen bar det av på avslutning på teatern. Efter det fick vi tårta på skolan, klassfotografering och betygsutdelning. Lisa hade beställt bord på cheers så hela klassen gick sen vidare dit och käkade och drack. När vi druckit upp var det dags att gå till skolan, UTSPRING!! Sjukt underbar känsla!! Alla var på så bra humör och taggade för resten av dagen. aldrig varit så uppspelt i hela mitt liv! Flaket var så otroligt roligt och sedan åkte jag hem där släkt och vänner väntade. Fick så mycket gratulationer och presenter, TACK alla!!

Denna dagen var helt totalt perfekt och den hade aldrig blivit så bra utan världens bästa mamma, pappa och bror! Mamma och pappa ni är verkligen dom bästa föräldrarna man kan ha! Ni ställer upp för mig i alla lägen och stöttar mig i allt jag gör! Så länge ni har planerat min student för att göra den perfekt. Ni ska veta att ni lyckades och mer därtill!! Jag hade inte velat ändra på någonting!! Min familj är det bästa jag vet och jag är så glad att jag har er! Ni är bäst det ska ni veta!! Älskar er så obeskrivligt mycket! Tack ska ni ha för att ni gjort min student till den bästa dagen i mitt liv!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0