3 dagar kvar!

Publicerat: 2010-06-18 / 15:34:07 | Kategori: Allmänt
Ja då va det 3 dagar kvar till jag "flyttar" hemifrån, för 3 månader iaf (;. Igår kväll när jag skulle lägga mig slog det mig att jag kommer bo själv! jag som är mörkrädd, hur ska detta gå? Jag får väl köpa mig en nalle eller nåt som kan hålla mig sällskap xD! haha nej men fyfan va kul det ska bli!

Var på vårdcentralen igår för min hosta och hals. Som tur va var det inte halsfluss eller lunginflammation eller nåt sånt hemskt utan bara en jävligt ihållande hosta! Doktorn skrev ut någon hostmedicin som tydligen skulle vara bra men på kvällen fick jag ett sms av mamma som frågade vad den hette. Hon hade tydligen många på jobbet som testat den och som fått ganska mycket biverkningar så jag googlade medicinen och ärligt talat...hur kan det vara en hostmedicin som är godkänd? Vanliga biverkningar var hallucinationer, svullnad av mun och svalg, svullnad av ansikte, trötthet, nässelutslag ah jag kan skriva mycket mer men tycker jag fått fram poängen! Shit, nej då får hostan helt enkelt gå över av sig själv, några sånna mediciner vill jag INTE ta! Folk använder lixom denna hostmedicinen till att få ett rus, typ som narkotika :S! Skärpning doktorn!

Nu ska jag packa iordning lite och ikväll blir det cheers för ett glas vitt och mys :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0