20/6

Publicerat: 2010-06-20 / 17:00:49 | Kategori: Allmänt

Kvällen igår var så sjukt lyckad! Först kom alla flickorna hit, finslipade på kvällen fixning sen gick vi vidare tillförfest :). Riktigt trevligt! Efter det cyklade vi ner till oscars där det var någon speciell kväll med laser och massa sånt. Träffade massa trevligt folk och dansade hela kvällen, kommer inte ihåg när oscars var så roligt senast! Underbar kväll!!

Idag åkte jag, Erik och Alexandra till tre toppar för att käka sista tretoppasglassen för min del på hela sommaren! Mysigt vare och sen drog vi vidare för en VPS! Farväl är aldrig kul och jag säger bara en sak: KOM OCH HÄLSA PÅ!!! Efter jag lämnat av dom åkte jag hem där min chokladfontän var igång och fullt med frukt på bordet! Kan inte beskriva hur gott det var! Måste upplevas, finner inga ord ;)! Nu är jag mätt och måste börja packa...för mig är det inte en fråga om vad jag ska ta med utan vad jag ska lämna hemma ^^

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0