Helt sick!

Publicerat: 2010-07-28 / 16:20:25 | Kategori: Allmänt

Ah igår blev det utgång ändå trots min lilla sjukhet. Medicinen verkar sjukt bra så det börjar gå över nu men dock inte helt ännu. Hade världens problem med vad jag skulle ha på mig igår, tog mig 1,5 timma att välja kläder :O och det slutade med en svart vanlig klänning. Alltså herregud, det va det sjukaste! Så jag och veronika var helt klara vid kvart i 11 och mötte upp de andra vid en pub och gick sedan ner till stranden och satte oss. Där blev det kaptenen som styrde och sen drog vi till honeyclub.

Galet mycket folk va det ute igår men kul vare! Dock är jag VÄLDIGT trött på alla killar som tafsar så jag använder mig nu för tiden av rör-du-så-dör-du blicken. Funkar faktiskt riktigt riktigt bra!! Jag vill inte ha nån äcklig man dansandes bakom mig, bläää! Vem vill det lixom!? Ush ryser när jag tänker på vissa stolpskott som kommer fram :S...

Yeye det sjukaste va imorse. Jag halv vakna och skulle se om veronika kommit iväg till jobbet (hon jobba morgonpasset idag) och hon va inte där så jag kollade på klockan och flög upp!! HALV 2!!! Vafan!? Hur lyckas jag med det? Ifs gick jag och la mig vid 5 men ändå :O! Hann som tur va käka frukost och slänga på mig kläder, skulle nämligen börja jobba kl 2! Men jag hann, tro det eller ej :)! Bra att bo nära jobbet ibland ;).

Bilder kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0