YO!

Publicerat: 2010-08-11 / 17:55:45 | Kategori: Allmänt

Nu sitter jag här och jobbar igen...jag börjar få ledighets feber! Nej men hade vart skönt att vara ledig lite nuuu! Men snart, jag vet, ska inte tjata! Sitter och snckar om massa jag vill göra nu när jag inte har mer skola, typ dra till australien, thailand, dyka i barriärevet, karriben you name it! Åh shit vad jag vill ha sol!!! Men först måste man ha cash det vet alla! Så dom planerna får vänta till våren/ nästa höst kanske...
Om ni fick välja någonstans, var som helst i världen ni hade velat åka till, vart hade det varit?

Ikväll blir det utgång, vet inte vart kvällen bär men nåt kul hittar man alltid här i Brighton! Veronika och Rob frågar vad det är med mig haha dom undrar om jag är sjuk för att jag inte varit ute sen i lördags men hallå, jag är 19 nu, då får man vara trött! Utnyttja sista året som tonåring! I will!


Fläta runt hela huvudet, dock sovit med den i natt så är lite ruffs men gillare!


Entertain me!

<3


Kommentarer
olivia | 2010-08-11 / 21:02:50 | http://returntol.blogg.se/

fint det var annis pannis!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0