WHAT A NIGHT!!!

Publicerat: 2010-08-01 / 13:02:14 | Kategori: Allmänt
Alltså jag kan bara skratta åt gårdagens tokigheter! Jag la mig för att ta en liten powernap innan utgången igår så precis när jag skulle somna kommer veronika inspringandes och säger att jag måste upp nu, vi hade blivit inbjudna på drinkar till några killar på hotellet. Så det va bara upp, slänga på sig kläder sen in för drinkar. Efter det gick vi tillbaka för att göra oss iordning (vilket vi inte hann innan) och sen gick vi till oxygen för mer drinkar. Vilka gentlemän dom va. Öppnade inte plånboken en enda gång och jag bad inte ens om drinkar men jag kan lova er att det va aldrig tomt på bordet!! Jägerbombs (rätt?), sambucca och tequila...antalet tror jag jag håller för mig själv.

Sen drog vi vidare till oceana för lite shakie mama! Ovanligt lite folk ute men bara mer plats åt oss!! haha! En av killarna vi träffat tidigare fick leka min pojkvän lite haha, fan äckliga iglar som är på en ju! Men han skötte sig riktigt bra måste jag säga. Skrämde bort killarna och sa typ rör inte, det är min flickvän. UTMÄRKT! That´s what friends are for (;!!

Yeye, började jobba 9 (9!) och slutar 3. Jag mår finemang trots lite trötthet men vad skulle jag förvänta mig? Lalalalal!




får bli mer bilder senare när jag orkar ^^

Bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0