VARNING FÖR "SPECIELLA" BILDER!!

Publicerat: 2010-08-04 / 20:09:44 | Kategori: Allmänt

Här med varnar jag alla känsliga läsare för lite äckliga bilder! Så då var det avklarat, nu till gårdagens händelser!


Det va ju fest igår igen och när vi är ute och ränner lyckas det alltid hända nåt smaskigt. För smaskigt är ordet! Vi va 4 som beställde in varsin runda med shots. Och såhär gick det:
Shot 1: Helt okej, vanlig!
Shot 2: Nu vill vi ta nån vi aldrig testat innan, resultat: Kändes som man svalde en hjärna. (namn: headbanger)
Shot 3: Ge oss nåt starkt! Då får vi en Nils karlsson pyssling shot! Tjena va stark!
Shot 4: Annas tur att beställa, ge oss nåt helt galet! Vad får vi? TEQUILA MED MASK I!! En larv!! Jag har en larv i magen!! Alltid värst, men här viker vi inte ner oss! Jag har numera en larv i magen! Fyfan! Någon som upplevt denna upplevelse och kan dela sin "lycka" med mig?

Kvällen va helt kanon!!! Vi dansade som aldrig förr med våra nykomlingar i maggen! Oförglömligt (äckligt)!

 


Kommentarer
alexandra | 2010-08-05 / 08:55:56 | http://alexandrasohlin.blogg.se/

det hade vi :) och vi älskar dig!!!! <3

alexandra | 2010-08-05 / 09:03:08 | http://alexandrasohlin.blogg.se/

oj, det var ett svar glömde jag skriva!



btw, älskar att läsa din blogg gullet, kör hårt med masken, i'm dyyyyyyyyyying to meet with him. gaaawd.



haha, älskar och saknar dig! puss

Anonym | 2010-08-05 / 10:14:10 | http://simoneannapettersson.blogg.se/

haha fyy faan;0


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0