väntan...

Publicerat: 2010-08-31 / 21:42:35 | Kategori: Allmänt

Nu är det nästan så jag räknar ner timmarna innan jag kommer hem. Väskorna nästan färdigpackade och nu sitter jag här i världens stökigaste rum och bara väntar på att klockan ska slå "sovdax". Jag orkar inte städa idag, orkar inte göra någonting, min kropp är helt slut! Men jag måste städa lite, det ser förjävligt ut! Jag vill hem nu, träffa min familj, gosa med den lilla tönten, tvinga henne att gosa lite mer, träffa mina underbara vänner, sova i min säng, äta mammas och pappas mat (ingen mat i världen som slår det!) och bara komma hem!

Jag har haft en kanon sommar! Det sägs att skratt förlänger liv, stämmer det har denna sommaren gjort mig odödlig! Fan va kul jag har haft!

Imorgon blir det bärhjälp av turkarna haha tro det eller ej men så är det. Dom insisterar på att följa med mig till flygplatsen och säga hej då. Så söta så (:!

Nu ska jag städa iordning lite sen hoppas jag att klockan blivit natten.

God natt på er!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0