Tuesday!

Publicerat: 2010-08-24 / 21:00:19 | Kategori: Allmänt
Alltså gårdagen var ju bara för kul! Blev lite vin hemma hos oss sen vidare till oxygen där det var mycket snälla pojkar som köpte shots till oss så det blev ett antal där ja men shit, GODA! Sen gick vi vidare till oceana, mer shots, dansade och råkade göra vakterna lite arga, opps! Vi dansade nämligen på en upphöjnad i typ 5 sek så råkade dom se det och det tillhörde visst VIP avdelningen så där fick vi inte vara.

Jag kan inte och orkar inte beskriva kvällen mer än att den va helt jävla perfekt! Tar sån tid att skriva allt vi gjorde och förklara hur kvällen var mer detaljerat men vi lämnar det där, kvällen var pefekt!

Nu har jag lite jobb kvar sen ska jag hem, duscha snabbt som aldrig förr, kanske få i mig nåt att äta sen möta upp Helene, carolina och henns vän. Det blir beach häng innan vi drar vidare. En av våra vänners sista kväll ikväll så det blir lite avslutningsfest för honom.

Hoppas på en lyckad kväll!



<3

Kommentarer
simone | 2010-08-31 / 13:22:58 | http://fattybom.se

Ser riktigt rooligt ut :d


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0