TRU!

Publicerat: 2010-08-11 / 22:58:21 | Kategori: Allmänt
Nu har jag precis fixat iordning mig och inväntar Helene och Cissi som ska komma hit. Blir en cider ikväll för min del sen får det vara nog sen blir det "tru". Jag känner mig inte på topp ikväll och jag vet inte varför. Men dans blir det och det i massor hoppas jag! hade velat säga "vi ses ute" men det gör vi ju inte så ha så kul ikväll så hörs vi imorgon. kanske humöret och formen kommit tillbaka, annars, var är den??

Lagade iaf sjukt god kvällsmat precis. Kyckling och jasminris, JAG ÄLSKAR jasminris!!! Sjukt jäkla gott! Inte mkt som slår det! Men nej nu får jag peppa upp mig själv. Tack adjö god natt!

Jag saknar er!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0