TRÖTT!

Publicerat: 2010-08-17 / 14:00:53 | Kategori: Allmänt

Tror nästan jag somnar snart för herregud vad trött jag är! Blev lite drinkar igår ja och galet mycket dans! Men shit va kul jag hade!! Kan nog inte säga vilken som vart den bästa utekvällen hittils för alla har vart så galet roliga och lyckade! Jag dör typ :D!

Vi började med mat på en indisk/ thai restaurang och jag åt tills jag inte kunde få i mig en smula till (av mat dåva) men magen hade fortfarande lite plats för lite vätska så vi drog vidare till heist (en bar) där Rob köpte in en karaff med nån drink sen vidare till Yates, Oxygen och tillslut oceana. Så det blev några drinkar på vägen om ni förstår men kul va la det :D! Man lever bara en gång och jag har faktiskt tagit det väldigt lugnt det sista så det så!

Haha jag skulle önska en låt till Veronika och Rob fick övertalat mig om att smita in i Dj båset så han kunde ta ett kort. Bangade jag, NEJ! Kände mig som en liten barnunge som precis gjort nåt busigt, ni skulle sett oss! Ajabaja!

Nu jobbar jag 2 timmar till men jag tror jag storknar snart om jag inte får i mig lite mat och snart får lite sömn för 3 timmars sömn står man sig inte länge på!



Busigt Anna!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0