trött?

Publicerat: 2010-08-29 / 11:02:52 | Kategori: Allmänt

Det är vad jag är iaf! Herregud vilken gårdag! Vi började som vanligt hemma hos mig fast denna gången jag, helene och cecilia. Snackade skit, drack drinkar, tog jättevackra kort, ja allt som hör till. Sedan va det att träffa upp boysen på oxygen för några "bitchslaps". Vi har blivit proffs på att få gratis drinkar vid det här laget och min plånbok bugar och bockar! Slapp till och med betala inträdet igår till oceana på 8 pund och saken är den att vi ber inte om det! Det kallar jag snällt! Men ja nu känner jag att min kropp behöver vila, sömn och mat. Det funkar inte att sova 4 timmar varannan natt och vara ute till 4 varje natt! Eller ?

Nu blir det jobb några timmar till sen måste jag tvätta och packa. Jag åker ju faktiskt hem på onsdag :)! Och världens bästa hanna har ordnat kräftskiva på fredag!!! Jag som vart så avundsjuk på alla fb- uppdateringar om kräftskivor men nu får jag min kräftskiva!!! ATT jag längtar!

Ni får ha en så bra dag!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0