Sunday- "The day after the day before"

Publicerat: 2010-08-08 / 12:07:40 | Kategori: Allmänt

What should we do with the drunken sailor, what should we do with the drunken sailor, what should we do with the drunken sailor early in the moooooooooooooorning?

Jaa herregud vilken kväll, hur ska jag beskriva den med ord? Omöjligt haha men shit man kan nog inte ha tråkigt här (peppar peppar ta i trä)! Vi åkte till en hemmafest och fastnade där hela kvällen så det blev inget "clubbande" för min del igår. När klockan var runt 2 tänkte vi gå in på honeyclub men vi bangade och kände att vi gjort vårt! Så jag var väl hemma runt kvart i 3 kanske och skönt va väl det! Speciellt när jag skulle upp och jobba imorse 9! Jag vill sova nuuuu!!!!

Bilder dyker upp lite senare!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0