soolen?

Publicerat: 2010-08-02 / 16:44:12 | Kategori: Allmänt
Vart tar solen vägen? Jag vill ha sol nu och bli brun! Antingen börjar jag 9 och slutar vid 3 och då brukar jag känna att det inte är någon idé, eller så börjar jag 2 och då lyckas jag alltid sova för länge så då är det inte heller nån idé! Skärpning! Men har inte vart solväder på länge heller så det är piss! Va ute och sprang idag innan jobbet men känner att förkyldningen tar emot! Inte lättast att springa med en näsa som är igen täppt och halsen full av sn*r. Too much information där kanske (;! Men det är så det är! Ikväll blir det iaf utgång men lugnt med tequilan idag tror jag haha! Laddar inför helgen för fyfan va vi ska PAAAAAAAARTA!!! Någon vid namn Anna Matilda Wannberg fyller nämligen år på lördag! Me like!! Är lite halvt döden på jobbet idag, händer ingenting...någon som vill komma hit och boka ett rum kanske (:? Sverige rabatt!!! (; <3

Kommentarer
Mamma | 2010-08-02 / 17:11:22 |

Hej Anna hittar inga billiga biljetter annars hade vi bokat rum . Hoppas du solar när vädret tillåter annarskommer jag att bli brunare än dig haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0