people!?

Publicerat: 2010-08-12 / 14:16:41 | Kategori: Allmänt
Vad händer där hemma?? Jag vill ha lite smaskiga updates från alla!!! Och säg inte att INGET har hänt för det måste hänt något i den lilla hålan ;)?! Kan ju meddela alla mina kära vänner med bloggar att jag läser dom VARJE dag och går in typ minst 3 gånger om dagen under tiden jag jobbar för att se om ni uppdaterat. Ibland tycker jag det är lite segt med bloggandet (vissa,skärpning!) men ni håller mig ialla fall lite uppdaterad ;). Jag är beroende av bloggar just nu och skvallertidningar. Börjar nästan bli lite ida-varning på detta ;) men jag har ju hittat ett sätt att fördröja tiden och det funkar!

Igår blev det nyktert eller ah 1 cider för min del och skönt var väl det när jag skulle jobba 9 imorse. Var lite trött efter mina 4 timmars sömn men det tar vi igen imorgon! Men shit jag älskar att dansa!! Finns nog inget mer tankeränsande och det verkar inte spela någon roll mycket vi fular oss på dansgolvet, killarna är som iglar ändå haha blää för dom sliskiga varelserna. Igår fick jag en irakier efter mig hela kvällen och Hugo våran kompis han brukar alltid dra bort oss och dansa med oss så gjorde han det igår igen och den killen blev svin sur och ville starta slagsmål. 2 Gånger hände det!! Inte dåligt när man får killarna att slåss om en vavava? Nej skämt och sido, det blev inget slagsmål som tur va och vi höll oss till Hugo hela kvällen! Sen va det 2 andra killar som kom fram till mig. Den ena förklarade att hans vän inte kunde prata så bra engelska men han ville gifta sig med mig. Nu snackar vi seriösa killar inga skämt här inte! Vad är det med vissa killar? SNÄLLA! Ah och just det, sett libyenmannen i kön till en pub, jag slängde mig ner bakom en bil och stack fort som f*n! Är han kvar lixom???

Ikväll hoppas vi på en kväll utan frierier och liknande! Här ska det dansas som en ogift däga hela natten lång!
Peace out!

Cecilia har bilderna så de kommer :)

<3

Kommentarer
alexandra | 2010-08-17 / 01:01:15 | http://alexandrasohlin.blogg.se/

hej baby!



jodu det händer allt en del här hemma, dock inget värt att skriva här. det är lite för dirty details om man säger så! haha, nej då så är det såklart inte, men en del händer det.

jag har träffat gekås morgan - nu är jag kändis..eller? jobbar man varje dag så har man inte så mkt news, men jag ska till barcelona i spetember om du ville veta det ;) jobbar lite på espresso house från och till. det börjar bli mörkt snabbare på nätterna här nu, inget vi gillar though :( sommaren lider mot sitt slut, skolorna börjar denna veckan. blaaa blaaa bara skit! du läser ju ändå min blogg så du vet allt ;)



men när du kommer hem ska du få höra om min, hanna och linas utekväll! haha, vänta bara!



LOVE YOU!

Svenmette | 2011-02-11 / 10:24:47 | http://svenmette.blogfuture.com

Thank you for the resources. Keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0