Nöjd!

Publicerat: 2010-08-14 / 02:35:06 | Kategori: Allmänt

Sitter i min sköna säng med myskläderna på, musik och en kopp varm hemmagjord choklad. Väntar fortfarande på en kille som ska komma och checka in men han skulle vart här för 20 minuter sen och vi ska upp klockan 8..! Lite segt kanske men vi har fördröjt tiden väl. Eller jag fick övertalat Veronika att hon lovat mig en massage (vit lögn) fast hon trodde mig inte men jag fick min massage ändå så jag är nöjd! Kan ju erkänna att det va hon som gjorde chokladen med så hon har vart en riktig husmor ikväll.

Nu är chokladen slut och massagen är ju redan gjord så kommer inte snubben inom kort kommer jag lägga mig i min säng och sova. Fast fick precis överskottsenergi. Den är inte att leka med kan jag lova! Energin till max!!! Kollar även massa klädnyheter på internet. Höstnyheter, 15 kg extra bagage och 3 veckolöner kvar, mohahahahaha!!!



Nu är mannen incheckad. Dags att sova? Kan ju berätta att vi kan höra damerna i lägenheten jämte snarka! Knip!
God natt!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0