LYCKLIG!!

Publicerat: 2010-08-07 / 19:36:45 | Kategori: Allmänt
Shit dagen har gått hur fort som helst men tiden går väl fort när man har kul anatr jag ;)! Jobbade 9-11 sen gick vi och kollade på paraden med alla "gayfolk" och sen jobbade jag halv 1 till 3 igen. Efter det har jag spelat bort (tennis) lite av godiset jag käkat idag så nu ska klänningen allt sitta som en smäck!

Precis innan jag skulle sluta kom Rob och Veronika med tårta, ljus och ett paket från Rob och så sjöng dom såklart!! Sjukt god tårta och en flaska havana club. KAN komma till användning idag jaaaaaa! Fy vad vi ska dansa ikväll! Jag känner att kvällen kommer bli BRA! Lovat att visa en bild på kvällens klänning med och jag håller såklart vad jag lovar.

Tack för alla gratulationer idag och tack för de fina presenterna!! Lyckligast i världen!



<3

Kommentarer
Anonym | 2010-08-07 / 20:42:27 | http://simoneannapettersson.blogg.se/

snyggaste bruden annis!!! Gratttis igen och även om vi har ett helt hav mellan oss så super vi ikapp iväll!! )

love

Mamma | 2010-08-07 / 21:15:02 |

Skitsnygg blev du , snyggast i kväll tycker vi .

olivia | 2010-08-07 / 23:19:38 | http://returntol.blogg.se/

Grattis igen bebbe! ;) vad tyckte du om paraden ?;) extrem va? Har också sett det flera gånger ;) höhö


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0