Lilllördag!

Publicerat: 2010-08-18 / 17:58:36 | Kategori: Allmänt

Veronika kom in och väckte mig klockan 11 och sa "Anna, Anna det är strandväder idag!!". Jag flög upp, gick ut och tittade och visst va det galet bra väder så jag skyndade mig med allt och var klar med bikinin på 30 min senare. Precis när jag ska gå ut får jag ett sms av Veronika: "Anna, jag är ledsen att säga det men du missade precis strandvädet." Fattar ni hur irriterande det va. Någon där uppe jävlas med mig! Fan då!

Såå, jag bestämde mig för att kolla SATC istället och trodde jag skulle dö när jag upptäckte att det var dubbat på franska (fick säsong 2+3 av en fransk tjej som bodde här) MEN som tur va så hittade jag en inställning så man fick engelskt ljud istället. Tur för den DVDn det!

Nu jobbar jag till 8 sen blir det party paty. Känner mig duktig som inte spenderat en krona av min förra veckolön utan sparat allt så imorgon ska jag allt unna mig något då vi ska till Portsmouth (eller nåt). FUN!

Bakade vit kladdkaka igår till mig och Veronika, MUMS blev det!!



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0