Brighton levererar igen!

Publicerat: 2010-08-20 / 17:15:24 | Kategori: Allmänt
I onsdags blev det lika lyckat som alltid! Kändes som vi kände halva dansgolvet för vart man än tittade så va det alltid nån ny att hälsa på. Najs! Träffade även på 2 till svenska tjejer som joinade oss på dansgolvet :).Blev även lite "älska med kameran"- moments så ni får se lite av kvällens rabalder.

Igår blev det upp 8 för jobb och sen tog jag, Helene och Veronika tåget till Portsmouth Harbor för att shoppa! Köpte mig ett par nya heels, en t-shirt, 3 nya ringar, en skjorta och en tröja. Lyckat! Sen tog vi tåget tillbaka och jag och Helene flummade som aldrig förr! Fulla nyktra människor typ! Sen gick vi hem, jag och Helene fixade iordning oss, köpte varsin öl och sen vidare till stranden för lite "kaptenen". Vi drog sedan vidare till oceana där det dansades hela natten lång!

Jag och Helene fick för oss att gå runt hela brighton typ, snackade skit och köpte pasta sen drog vi till stranden för att bocka av "bada nakna i havet på natten" från våran "att-göra-innan-vi-åker-hem" lista. Fyfan va kul det var!!! Sedan blev det hem och laga till lite pasta. Vilken kväll! Den levererade!

Idag blev det jobb vid 2 men innan det hann jag med en sväng på stan. Måste köpa en extra resväska till jag åker hem. Ikväll blir det förmodligen lugnt och en kille som bott på hotellet ett tag åkte hem idag och lämnade efter sig 25 dvd filmer!!! Skämtet typ! Riktigt bra filmer så marathon ikväll kanske.

Onsdag



Torsdag

Helen fick för sig den bästa idén:
Anna kryp in i hålet så tar jag ett kort!!
Jag: Och du tror jag får plats xD?
Helene: Ojdå, det såg mycket större ut!!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0