Inception!

Publicerat: 2010-08-05 / 11:35:41 | Kategori: Allmänt

Var på bio och igår och såg Inception med Veronika. Kan hålla med om att den va väldigt bra gjord men antingen är det bara jag som är trög eller så är jag en man. Man var ju tvungen att verkligen följa filmen och tänka och hänga med hela tiden annars fattade man inte alls vad som hände och det där med att göra två/ flera saker samtidigt kan ju vara min sämst utvecklade egenskap! Herregud! Titta på filmen, äta popcorn, HÄNGA MED i handlingen, dricka, analysera..det blev lite mycket där (;. Nästa film bli en enkel film som bara flyter på! Filmer ska vara lätta typ dear john, she´s the man, john tucker must die, step up, you name it!

Ikväll ska jag laga mat till mig och Veronika (hon lagar till mig hela tiden så måste visa lite av mina skills nu!) och sedan är planen utgång! Denna gången BLIR det lugnt! Helgen är snart här!! Och vi alla vet vad som händer då (;!!?

<3


Kommentarer
Viktortindra | 2011-01-29 / 18:03:40 | http://viktortindra.blogstie.com

Thanks for the information


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0