Goooooooood morgon!!!?

Publicerat: 2010-08-03 / 13:05:40 | Kategori: Allmänt

Good morning sunshines! Antar ni måndagsclubbare vaknat till efter gårdagens slirigheter?! Själv va man uppe med tuppen, nej kanske inte så tidigt (när vaknar en tupp?) men jag gick upp klockan 8 utvilad och pigg efter 3 timmar och 40 mins sömn. Nej pigg och utvilad är väl inte orden men jag känner mig inte trött och verkligen inte bakis! Föööör...hur kan man bli bakis efter 1 drink? Just det fröken va så gott som nykter igår! Men fyfan va kul jag hade!! Alltså måste säga att gårdagen toppar högt upp på listan över de bästa kvällarna här om inte högst!

Helene och Cissi kom till oss vid 9 sen gick vi vidare till pasha (en bar/ pub) tog en drink, träffade hela ligan och sen vidare till oceana. Där va det lagom mycket folk, inte så mycket att man får cellskräck och svettas som niagarafallen och inte heller så lite så man känner sig "naken, exposed"! Nej perfekt! Vi dansade som galningar, fulade oss som aldrig förr med folk och hade en jävligt trevlig kväll som måste göras om!!! Ni skulle vart där!

Solen har kommit hit!!! Hoppas den stannar till 2 för då ska jag sola ikapp!!


Snygg stämpel på jobbet!

Bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0