God kväll.

Publicerat: 2010-08-12 / 20:44:07 | Kategori: Allmänt

Precis hemkommen efter ett ,över 2 timmars, hårt tennispass med Rob. Vi började att spela till varandra, träna bara men sen blev det match och allvaret satte igång. Herregud! Haha han är sån sjuk tävlingsmänniska och jag är väl inte mkt sämre jag. Båda slet för sina liv men JAG VANN!!! JAG vann!! Förstår ni hur glad jag var efter matchen! Dock sträckte jag mig i ljumsken lite och båda fick blåsor på händerna, Robs började till och med blöda men ack nej, ingen gav upp!

Jag är stolt och glad! Ville bara dela med mig av mig glädje! Lalalalala..

Nu jobbar jag för Veronika 1 timma sen ska jag hem och bestämma outfit inför kvällen. JAG HAR INGA KLÄDER ATT TA PÅ MIG.

Vilket proffs va?






Och, precis löst mitt bagage problem. Jag "råkade" ju få med mig 50 kg kläder m.m ner hit och det kanske inte va planerat men nu har mina kära föräldrar fixat så jag får ha en resväska till :D! 15kg till here we go SHOOOOOOOOOOPPPPPPPPPPPPIIIIIIING!! (nej ska inte shoppa upp allt jag äger och har men lite får man väl shoppa (a)?)
BÄSTA MAMMA OCH PAPPA!

<3


Kommentarer
olivia b | 2010-08-17 / 11:57:48 |

hahaha fina tennisbilder :D saknar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0