Fredag!

Publicerat: 2010-08-13 / 20:53:03 | Kategori: Allmänt

Igår blev det lika nykter utgång som kvällen innan och det går inte att beskriva hur skönt det är att vaknat upp efter en sån kväll! Vem behöver alkohol för att dansa rumpan av sig? Inte jag! För galet vad vi dansa igår igen! Jag älskar festlivet här nere, det är så annorlunda mot Varberg, på ett bra sätt. Vad mer kan jag säga om kvällen? Nej ni förstår nog hur kul vi hade det :)! Jag vet att hur skönt det än ska bli att komma hem nu så kommer jag definitivt snabbt att längta tillbaka hit! Underbart!

Tog bara några kort igår men dom har jag inte laddat in än så ni får lite kort från kvällen innan istället. Ikväll blir det chill, kanske gå och ta en drink på en bar vi såg igår som verkade mysigt eller burra ner sig i sängen med lite gott att äta och en bra film. We´ll se!



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0