fredag hela veckan?

Publicerat: 2010-08-03 / 21:08:13 | Kategori: Allmänt

Är det fredag, nej lördag? nej strunt samma, det är bara namn ändå! Här finns inga veckodagar eller helgdagar, här gör man som man vill när man vill! Så för oss är det fredag hela veckan! Tänkte att en powernap efter jobbet skulle sitta fint inför kvällens tokigheter men ack nej. Blev en runda på stan, farligt för imån kommer min lön och jag blev frälst i SÅ många saker, sedan mat från china china, tvätta, städa köken, tvätta igen, bädda rent i min säng och nu sitter jag här! Varför sitter jag här? Jag borde stå i duschen för längesen!!! Åh herregud!

Sova kan man göra när man blir gammal! Nu kör vi!!!



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0