effektiv...

Publicerat: 2010-08-09 / 22:22:50 | Kategori: Allmänt
är inte ordet som beskriver mig idag. Jag vaknade efter att ha legat i ide i 14 timmar (kändes som jag sovit hela sommaren så groggy jag kände mig när jag vakna...) och så åt jag frukost, sen städade jag och duschade sen den där promenaden, vart tog den vägen? Nej klockan blev redan 2 och där var min lediga tid puts borta! Och vädret, VÄDRET denna förmiddag va ju helt underbart så jag städade köken snabbt som attan och sen satte jag mig på trappan med en skvaller tidning och en kaffe. Lite sol fick jag men inte tillräckligt för fem öre!

Och "inget mer godis förrän helgen Anna" ,som jag sa till mig själv imorse blev, "jag ska bara ta en" (näve). Men den godispåsen såg såå tilltalande ut att jag tyckte synd om den. Så den fick lite kärlek!



Nu ska jag sova efter att ha vaken i hela 10,5 timmar!! Inte konstigt att jag är trött!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0