Det värsta jag varit med om!

Publicerat: 2010-08-27 / 11:25:05 | Kategori: Allmänt
Igår var vi ute och parta lite igen och galet kul hade vi! Fan va vi dansade loss på dansgolvet! Men det är inte gårdagens festligheter jag tänker berätta om utan det är vad som hände mig senare i natt!

Vi va hemma vid halv 4 kanske och gick och la oss vid runt halv 5. Jag är, som många vet, sjukt lättväckt och i detta fallet är jag j*vligt tacksam över detta! Helene, Cecilia och Nadine sov hos oss på en madrass på golvet och igår så stod Helene utanför lägenheten och pratade med några så hon kom in lite senare och vi glömde låsa dörren. Helt plötsligt vaknar jag till öppnar ögonen och där står en man med huvtröja och solglasögon och stirrar på mig typ 30 cm från ansiktet!!! Sen rusar han till änden av min säng, stannar och tittar på mig, jag sätter mig upp helt förskräckt och han sätter fingret för sin mun och gör "schhhhh" ljudet, sen rusar han ut innan jag hinner fatta vad som hänt! Jag skriker och Veronika vaknar och fattar inte vad som hänt. Jag satt och skakade i sängen och veronika gick och låste dörren. FATTAR NI HUR RÄDD JAG VAR/ ÄR!!! Jag vill inte göra er oroliga men va tvungen att dela med mig av vad som hänt! Klockan var 6 på morgonen och det va ljust ute!

Jag är den mest mörkrädda personen på jorden tror jag och detta var min värsta mardröm! Jag vill hem! Jag är rädd! Jag vill hem till mamma och pappa!

<3

Kommentarer
ida | 2010-08-27 / 17:09:33 | http://odeniusida.blogg.se/

fyfan vad hemskt, tänker ändå vilken jävla tur att du inte sov där själv.<3!

mamma | 2010-08-27 / 21:21:55 |

tur att du inte va ensam håller med ida, och att du vaknade till, skönt när vi får hem dig igen, man lär sig av alla tokiga situationer , som man hamnar i, det finns en mening med allt. KRAM mamma

olivia | 2010-08-29 / 13:46:49 | http://returntol.blogg.se/

Usch! tog han något??! :s

Anna | 2010-08-29 / 17:01:16 |

Ah herre, tänk om jag vart själv, shit tänk vad som hade kunnat hända! Och nej som tur var så tog han inget, fattar inte vad han gjorde där. Alla mobiler låg helt öppet, datorer smycken osv. Creepy!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0