Älska Brighton!

Publicerat: 2010-08-31 / 14:34:16 | Kategori: Allmänt
Igår va sista festkvällen för vår del och jag ville ha en oförglömlig natt, jag fick det! Det blev massa shots, MASSA, på oxygen, fick till och med bartendern att ta shots med oss! Ingen mask för cecilias del, dom va slut! Attans! Drinkar, shots, flörtning med bartenderna, nummer till en bartender, gratis shots, galet jävla bra umgänge!

Jag kommer sakna Brighton så sjukt mycket och för att inte tala om mina inneboende ;)! Jag har haft en sån sjukt rolig sommar och kommer aldrig glömma alla galna saker vi gjort här nere! Idag åker Helene och Cissi hem men det är inte hej då, det är VI SES SNART!

Brighton är helt galet jävla bra! Hit tänker jag definitivt återvända!



Jag kommer sakna detta!! Imorgon åker jag hem!!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0