8 dagar!

Publicerat: 2010-08-23 / 11:05:59 | Kategori: Allmänt
Ja om 8 dagar återvänder jag till lilla Varberg. Tiden har gått så sjukt fort och jag har hunnit bygga upp mitt egna lilla liv här borta så samtidigt som det kommer känner skönt att komma hem så kommer det kännas konstigt att lämna detta stället. Men livet går vidare och snart börjar nya äventyr!

Jag har inte så mycket att berätta om helgen som vart. Haft den sjuka huvudvärken hela helgen så har mest tagit det lugnt. Känns väldigt skönt! Ska bli skönt att komma hem till mamma och pappa och den lilla tönten så dom kan få ta hand om mig lite, eller vad säger ni mamma och pappa? Visst saknar ni min röra och en unge som inte kan vara tyst för 5 minnuter ;)?!

Ikväll börjar en vecka som jag inte finner ord för så jag har inte tid med huvudvärk nåt mer. Nu ska här njutas av sista veckan i Brighton! Just det, Carolina min gamla klasskompis kom till Brighton igår med sin kompis så dom ska vi nog dra med ut på lite äventyr denna kväll ;)!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0