4 dagar!

Publicerat: 2010-08-28 / 18:02:31 | Kategori: Allmänt
Jaha då va det dags för dag 6/8! Vi viker inte ner oss här inte, känns mer som att vi blir mer och mer taggade för varje dag! För idag är jag grymt taggad på galenskaper! Hämtat mig lite från förra nattens händelse men är fortfarande rädd för att vara där inne själv och jag låser dörren i alla lägen nu! Fy, riktigt läskigt!

Igår började vi som vanligt hos oss med massa drinkar och skitsnack på högsta nivå! Precis så det ska vara ;)! Sen drog vi vidare till oxygen där det serverades "head fucks", "bitch slaps" och "blow jobs"! Shots alltså! Gooott! Sen var det oceana som gällde och kan bara säga, fan va det levererade! Jäklar, jag älskar det här! Så ikväll gör vi inget mindre än en repris från gårdagen tycker jag! Kanske lite mer gratis drinkar eller vad säger du Helene ;)? drink*****!

Och 4 dagar kvar tills jag åker hem (3 om man inte räknar med idag). Så jag tar för givet att ni där hemma laddar upp för en galen återkomst för min del till Varberg! JAG HAR SAKNAT ERRRRR! TAGGA!!!



Orkar verkligen inte lägga upp mer bilder nu, tar sån tid! Ni får se senare :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0