2010-08-30

Publicerat: 2010-08-30 / 17:49:48 | Kategori: Allmänt

Kan inte förstå att jag har 1,5 dag kvar här i Brighton! Tiden har gått så sjukt fort, nästan lite för fort! Idag morse har jag nästan packat klart alla 3 väskorna. En åker hem idag med min chefs flickvän så jag kände det är lika bra att packa de andra med så jag ser att jag verkligen får med mig allting hem.

Vi hade ju planen festa måndag-måndag men igår dag 7/8 ändrade vi planen. Vi gick först ut på restaurang och var partyklädda som vanligt men så när vi sitter där insåg alla i sin tystnad att en film, godis, popcorn och mys var det enda rätta för kvällen. Så vi gick till affären köpte lite gott gick tillbaka till vår lägenhet alla 4 och kollade "10 orsaker att hata dig" istället. Perfekt kväll det med!

Men för att kompensera "failandet" av dag 7/8 så kör vi på stort ikväll! SISTA festkvällen här i Brighton för mig, Cissi och Helene. Det blir klänning, heels och en massa shots kan jag lova! Inget kan stoppa oss ikväll för ikväll kör vi järnet! Ge mig en oförglömlig sista festkväll här i Brighton!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0