2010-08-25

Publicerat: 2010-08-25 / 15:32:15 | Kategori: Allmänt
Jag är arg. Riktigt jävla förbannad på min rumskompis. Jag orkar verkligen inte mer av henne just för tillfället. Blä, ush, fy...

Igår va kvällen helt okej trots omständigheterna med killar och quasimodo som jag bor med. Men alla kvällar kan väl inte vara 100% eller!?

Ikväll blir det coco loco på en club som heter TRU så vi får hoppas på en bättre kväll. Blivit medbjuden på turkisk middag av en rik turk, ska man dyka upp ;)? Äta turkmat och drika raki, låter det som en bra start på kvällen?

Yeye nu ska jag sluta strax sen laga lite käk, köpa ny resväska och sen dega lite i sängen innan det är dags för dag 3/8. Ge mig en riktigt jävla grym kväll!

<3

Kommentarer
olivia | 2010-08-26 / 09:40:22 | http://returntol.blogg.se/

Varför är du förbannand? tell me deatails!! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0