19 år!!

Publicerat: 2010-08-07 / 11:33:37 | Kategori: Allmänt
Vad är det för en dag, vad är det för en dag, nej det är ingen vanlig dag för det är Annas födelsedag hurra hurrahurra :D!! Idag fyller jag 19 år och jag känner det i blodet, jag lovar, känner verkligen att jag blivit äldre över natten!! 1 år äldre och 1 år närmare systemet! UNDERBART!

Äntligen fick jag öppna mitt paket från mamma och pappa och jag fick precis det jag önskat mig! Vet ni vad det enda jag ville ha var??
Kalles randiga kaviar och en stor påse med godis från hemmakväll!! Och jag fick det :D!!! Fyfan va jag ska MÖLA ;). Sen fick jag ett halsband av Anna och Tomas från oxxo design (helt grymt!) och ett paket av Veronika, en lila påse full med godis (trodde jag) men i påsen under allt godis låg det en tröja/kofta inslagen också. Jättefin! Jag så sjukt glad för allt var verkligen perfekt :D! Den svarta slimmade klänningen för kvällensrabalder ligger risigt till ;)!

Snart blir det ner och kolla gayparaden och sen ikväll blir det först middag på en grekisk restaurang med Veronika och Rob och sen PARTY!!



Oj hann bara med en bild, ska dra till paraden nuuuu! Kommer mer (;


<3

Kommentarer
Mamma | 2010-08-07 / 17:46:37 |

Grattis igen på din 19 års dag , kul att paketet kom fram i tid , och att det va rätt sorts godis , ge bort det du inte gillar ha å tänk på att inte möla idog för mycket på en gång då kommer du inte i den svarta tajta klänningen haha .

Ser fram emot att få se din utstyrsel för kvällens strapatser kram från oss alla, inkluderat mormor, morfar, farmor

Mamma | 2010-08-07 / 17:48:49 |


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0