1 dag kvar!

Publicerat: 2010-08-06 / 18:18:13 | Kategori: Allmänt

1 dag kvar till min födelsedag och jag har lyckats hålla mig att inte öppna paketet än! Åh jag vill fylla år nu!! Men inte många timmar kvar ;) sen är jag 19! Igår blev det oceana igen, grymt! Vi gick väl och la oss vid 3 kanske och jag vaknade upp 10 över 1!? Det händer mig aldrig hemma att jag sover så länge, Aldrig! Men å andra sida får vi inte in något ljus i vår lägenhet eftersom vi bor i källarlägenheten :/. Lite tråkigt men det va skönt att sova!! Ikväll blir det bara päsa i sängen och inte göra nånting för imorgon blir det party! Gay pride med parad genom stan också imorgon så det får man ju inte missa att se (:


Kvällens avslutning, snack med heta fransmän ;) han till vänster, vilken snygging!! hahah

<3


Kommentarer
Emilia | 2010-08-06 / 19:52:13 | http://espot.blogg.se/

härligt med roligt firande, gratulationer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0