Tjoho!

Publicerat: 2009-03-12 / 19:47:31 | Kategori: Allmänt

Kom precis hem från gymmet. Sjukt skönt va det att träna idag och gick faktiskt riktigt bra (:. Körde kondition och sen rumpa och mage. Jobbigt! Känns ändå som jag kommit igång ganska bra med konditionen och så nu när jag kan träna lite hårdare igen efter skadan. Vågar fortfarande inte ta i till 100% men känns verkligen att det blir bättre och bättre. Hoppas jag kan börja spela lite tennis snart igen och springa lite. Vore skönt nu efter att ha varit skadad sen i augusti.

Riktigt skön dag idag. hade idrott 9-10 då vi körde volleyboll. Haha började med riktiga regler och allt men det slutade inte så seriöst direkt ;D Ingen tog det på allvar direkt men det va sjukt kul :D. fick till några smashar, tyvärr råkade jag nog träffa carolina 2 gånger men inte meningen så förlåt (a) :D. sen blev det stan en sväng för att köpa erikas 18 års present ;) men blev ingen klänning till festen dock :/ aja får väl kolla det imån eller något. MÅSTE verkligen hitta någon fin att ha.
Efter stan blev det historia en timma, slappt! sen hem och chilla lite och försöka skriva texten till en spanska låt men hör inte vad dom säger typ ^^ as svårt.
Ikväll blir det slappa och kolla tv typ.

Nu längtar jag till helgen. TAGGAD!!!!

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0