Söndag

Publicerat: 2009-03-15 / 14:09:22 | Kategori: Allmänt
Igår va det fest hos erika =) mycket lyckat! :D Hade verkligen jättekul speciellt i början men sen åkte alla helt plötsligt eller aa alla tjejer, så tillslut va det bara jag och erika och typ 15 killar kvar ^^ Ingen aning vart alla tog vägen ;P

Kvällen började med välkomst drink och presentöppnande =) Sedan blev det mat. Pastasallad och kyckling spett serverades. Gott va det! Sen blev det snack och dans hela kvällen! 

Tack erika för igår! <3

Kom precis hem från gymmet. Skönt att träna på söndagar för då är det inte så mycket folk på gymmet. Körde kondition idag men får paniken att jag inte kan springa på bandet! Kan jag inte bara bli bra i ryggen nu så jag kan träna som vanligt igen...

Nu blir det käk och sen getterön med mamma, pappa och elsa =)

Kommentarer
Alexandra | 2009-03-15 / 18:45:32 | http://alexandrasohlin.blogg.se/

Svar:

Ja, tack så jättemycket verkligen!! HAHA jag vettefan om jag satte det rätt, men jag knöt så hårt jag kunde och lindade om dom två banden lite som jag tyckte kändes bra själv x)



det gör vi,puuss<3

Alexandra | 2009-03-15 / 18:46:02 | http://alexandrasohlin.blogg.se/

Kul att det blev lyckat igår!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0