Ojoj...

Publicerat: 2009-03-11 / 21:12:03 | Kategori: Allmänt
Anna Wannberg skaffat blogg? haha inte riktigt vad jag räknat med men får väl testa det med ;D.
Skrev mitt första inlägg precis och skulle precis publicera det när det blev lite fel eller ah jag råka nog trycka på fel knapp (a) fan. Aja orkar inte skriva om hela det utan får skriva mer nån annan dag ;D

Softat stor del av dan. Decka i soffan med världens sötaste lilla elsa när jag kom hem vid 12. Galet trött man kan va efter bara 2 lektioner i skolan. Sen blev det gymmet en stund och sen stan med erika =) Köpte bara en hårinpackning men imån blir det nog inköp av en outfit till helgen. Ska på 18 års fest till erika :D. Taggad som satan :D!!!

Nu ska jag kolla klart ishockeyn frölunda-luleå (frölunda leder för tillfället med 4-1 GÖTT!) sen blir det sova. Utmattad!

Sov gott
Ciao


Oemotståndlig! <3

Kommentarer
Alexandra | 2009-03-13 / 12:16:30 | http://alexandrasohlin.blogg.se/

Ojojoj, välkommen sötnos ;D



aw elsa är ju bara såå cute! :)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0